Vina Kramer

Pogoji poslovanja

Zakon o varstvu podatkov si lahko pogledate na spletni strani PIS-a na tej povezavi.

Vina Kramer (Kramer Ivan – Nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji, v nadaljevanju ponudnik) si prizadevamo, da se pri nas počutite varni, pri čemer stremimo,da so vaši osebni podatki varovani najbolj kar se le da. Zavedamo se svoje odgovornosti v zvezi z ravnanjem z vašimi osebnimi podatki, zato vse osebne podatke obdelujemo v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah in s Splošno uredbo o varstvu podatkov (»GDPR«).

Namen Politike varovanja osebnih podatkov (»Politika«) je, da vas seznanimo, za katere namene pridobimo vaše osebne podatke, kakšna bo njihova uporaba, kakšne so vaše pravice v zvezi s podatki, ki jih hranimo o vas, in kako jih uveljavljati.

1. Upravljalec podatkov

Upravljavec vaših osebnih podatkov je Kramer Ivan – Nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji, Dravinjski Vrh 15, 2284 Videm pri Ptuju

2. Namen obdelave podatkov in vrste osebnih podatkov

Vse osebne podatke, ki nam jih posredujete, bomo obravnavali zaupno in jih uporabili zgolj v namene, za katere ste jih posredovali. Če bo nastala potreba po nadaljnji obdelavi vaših podatkov za kak drug namen, vas bomo o tem predhodno obvestili in vas zaprosili za vaše soglasje.

 

3. Obisk in uporaba spletne strani

Ob vsakem obisku spletne trgovine www.vinakramer.si in njenih poddomen se na spletnem strežniku avtomatsko shranjuje dnevniška datoteka spletnega strežnika (npr. IP-številka – številka, ki identificira posamezni računalnik oziroma drugo napravo, povezano s spletom; različica brskalnika, čas obiska in podobno). Te podatke obdelujemo za potrebe vodenja svoje statistike obiskov vseh spletnih strani. Ponudnik tako zbrane podatke obdeluje posebej in jih ne povezuje z drugimi podatki.

Če na spletni strani obstajajo povezave na druge spletne strani, ki niso v nikakršni povezavi s ponudnikom, ne prevzemamo nobene odgovornosti za zaščito podatkov na teh spletnih straneh.

4. Obdelava osebnih podatkov naših klientov

Podatke, ki nam jih posredujete v okviru povpraševanja, nam posredujete prostovoljno in na osnovi privolitve v komunikacijo po E-pošti za namen komuniciranja za vaše povpraševanje. Te podatke bomo obdeloval zgolj za potrebe priprave ponudbe in medsebojne komunikacije. Za pravilnost in točnost teh podatkov ste odgovorni izključno sami.

5. Uporabniki podatkov

Vsi podatki, zbrani na osnovi zgoraj naštetih pravnih podlag, bodo uporabljeni v skladu z namenom, za katerega so bili zbrani in jih brez vaše privolitve ne bomo posredovali tretjim osebam. Osebni podatki klientov se zaradi zaupnega razmerja med uporabnikom in ponudniku ne razkrivajo nobenim tretjim osebam.

V okviru zakonskih pristojnosti je mogoče vaše osebne podatke razkriti naslednjim obdelovalcem podatkov:

–      ponudnikom poštnih storitev, ponudnikom odpremnih storitev, ponudnikom storitev uničenja spisov in nosilcev podatkov;

–      ponudnikom storitev informacijske tehnologije v okviru servisiranja in vzdrževanja programske in strojne opreme;

–      administratorju in skrbniku spletne strani.

Ponudnik se zavezuje, da vaših osebnih podatkov ne bo posredoval ali prenesel v tretjo državo ali kaki mednarodni organizaciji.

6. Obdobje hrambe

Zagotavljamo vam, da vaše podatke hranimo le toliko časa, kolikor je potrebno, da se izpolni namen, zaradi katerega so bili zbrani in uporabljeni, in sicer:

  • dnevniške datoteke spletnega strežnika se hranijo 3 (tri) mesece;
  • vaši kontaktni podatki za potrebe komunikacije se obdelujejo zaključenega posla oziroma zaključene komunikacije;
  • Če za posamezne podatke, ki se obdelujejo za realizacijo pogodb, obstaja drugačen zakonski rok shranjevanja (npr. računovodski ali davčni podatki), znaša rok hrambe 10 (deset) let. V tem času je obdelava podatkov omejena.

Po prenehanju potrebe po vodenju podatkov, tj. po izpolnitvi namena, za katerega so bili zbrani, se podatki nemudoma nepovratno in trajno izbrišejo.

7. Vaše pravice

Ponudnik zagotavlja uresničevanje vseh pravic, ki vam pripadajo v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov.

Od podjetja lahko kadarkoli zahtevate:

  • izbris vaših podatkov z baze povpraševanja
  • izpis vaših podatkov, ki se shranjujejo za namene povpraševanja

8. Spremembe

Pridržujemo si pravico, da predmetno Politiko po potrebi občasno prilagodimo dejanskim razmeram in zakonodaji s področja varstva osebnih podatkov. Zato vas prosimo, da pred vsakim posredovanjem osebnih podatkov preverite aktualno različico, da boste seznanjeni z morebitnimi spremembami in dopolnitvami.

Piškotki

Obvestilo o uporabi spletnih piškotkov

 

Za namen zagotavljanja boljše funkcionalnosti, uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja ter štetja uporabnikov na spletnem mestu uporabljamo spletne piškotke.

Nujni piškotki so potrebni za optimalno delovanje spletne strani, ostali piškotki pa se uporabljajo za prilagoditev vsebin in oglasov ter analizo obiskanosti spletne strani.

Za več informacij si preberite pojasnilo o spletnih piškotkih, kjer lahko vedno zavrnete posamezne spletne piškotke.

Ta spletna stran uporablja naslednje piškotke:

Obvezni: Ti piškotki so obvezni za delovanje spletne strani in jih ni mogoče izklopiti in sistema.
Funkcionalni: Ti piškotki služijo za hranjenje vaših nastavitev na strani. Kot so, regija, jezik, perference ipd.
Analitika: Ti piškotki omogočajo, da štejemo obiske in vire prometa, zato lahko spremljamo in izboljšamo delovanje naše spletne strani.
Marketing: Ti piškotki so nastavljeni s strani naših oglaševalskih partnerjev.

Dostava

 

Ponudnik kupca obvešča o statusu vašega naročila. Artikli, ki so na zalogi bodo dostavljeni v 1-3 delovnih dni od dneva zaključenega naročila. V primeru plačila po predračunu/neposredne bančne transakcije, bodo artikli dostavljeni v 1-3 delovnih dni od dneva  vidnega plačila na TRR ponudnika. Za oseben prevzem, se je predhodno potrebno dogovorit preko dane kontaktne številke ali e-naslova: info@vinakramer.si

Vaše naročene artikle, dostavlja Pošta Slovenije d.d. (za več inforacij: www. .si) vendar si ponudnik pridržuje pravico, da izbere katerokoli drugo dostavno službo, če bi s tem zagotovil bolj kakovostno izvedbo naročila. V kolikor ponudnik pravočasno odpravi (pošlje) naročene artikle, ni odgovoren za prekoračen rok dostave dostavnega izvajalca.

Izdelkom, ki trenutno niso na zalogi, se rok dobave ustrezno poveča. Ponudnik to kupcu na primeren način sporoči po kontaktni telefonski številki ali e-pošti in mu ponudi odstop ali spremembo naročila, če se z danim dobavnim rokom ne strinja. Izdelek, ki ni na zalogi bo za uporabnika takoj naročen pri ponudnikovem dobavitelju. Naročilo uporabnika pa bo urejeno, ko bo ponudnik prejel izdelek na zalogo.

Če naročilo vsebuje več izdelkov, kateri določeni so na zalogi in določeni ne, se izvede delna dobava. Delna dobava pomeni, da se artikli, ki so na zalogi dobavijo takoj, artikli, ki pa niso na zalogi se pa dobavijo v najkrajšem možnem času. Ponudnik stranki vedno ponudi rešitev, ki je v obojestransko zadovoljstvo. V tem koraku ima stranka vseeno pravico, do spremembe naročila ali odstopa od pogodbe.

Dostava je možna na območju Republike Slovenije, v kolikor ni izrecno dogovorjeno drugače. V primeru dostave izven ozemlja Republike Slovenije, ponudnik pripravi ponudbo, ki vsebuje rok dobave in strošek dostave do želene destinacije. Pošiljke so poslane izven območja Republike Slovenije le proti doplačilu poštnine in avansom plačila.

 

Postopek nakupovanja

 

Izbira izdelka

Kupec izbere željen artikel iz ponudnikove spletne trgovine. Artikli se nahajajo pod kategorijo TRGOVINA v kateri, so razdeljeni v glavne kategorije ter podkategorije le teh. Ko kupec izbere želen artikel, ga doda v svojo košarico z gumbom na katerem je prikazana košarica ali napis ”DODAJ V KOŠARICO”.

 

Menijski gumb košarica

Do košarice lahko enostavno dostopate v zgornjem desnem delu menijske vrstice in sicer s klikom na gumb košarica. V gumbu imate prikazano tudi število artiklov, ki so trenutno v vaši košarici. Če greste z miško nad gumb košarica, se pod gumb spusti okence, v katerem lahko vidite dodane artikle, njihovo kvantiteto, trenutno skupno vrednost artiklov v košarici ter hitri korak k plačilnemu postopku označenem z gumbom ”NA BLAGAJNO”.

(1.) Košarica

Na strani košarica imate pregled nad vsemi artikli (če ste jih dodali) , ki se nahajajo v vaši košarici kot tudi cene in kvantitete le teh. Tukaj lahko spreminjate kvantiteto artiklov, jih odstranite iz seznama ali unovčite kupon (če ga imate). Na desni strani imate tudi gumb ”NAPREJ NA NAROČILO”, ki vas pelje k plačilnemu postopku.

(2.) Vaši podatki

V naslednjem koraku vpišete svoje osebne podatke (Ime in priimek, če ste pravna oseba podjetje, kontaktni e-naslov in telefonsko številko ter naslov naročnika in dostave). Za hitrejši nakup se lahko tudi prijavite kot že obstoječ uporabnik ali se registrirate kot nov. Za lažjo dostavo ali posebno zahtevo lahko pustite tudi obvestilo/dodatne informacije k naročilu. V nogi strani imate gumb ”NASLEDNJI KORAK” ,ki vas pelje k fazi plačila.

(3.) Plačilo

V tej fazi ste že izpolnili vse potrebne informacije in vas loči le korak do želenega artikla. Tukaj imate še zadnjič razvidno prikazane vse artikle, katere naročujete, kvantitete in  izpisane vse cene in stroške le teh. Če kupec vidi napako v naročilu, lahko to spremeni s klikom, na korak katerega želi popravit (1)Košarica, (2)Vaši podatki ali (3)Način plačila.   Na desni strani morate odkljukati kvadratek (Sprejemam Pogoje poslovanja in se zavezujem k plačilu) ,da potrjujete vašo naročilo, informiranost o vseh pogojih in dolžnostih ponudnikove trgovine. Nad tem kvadratkom imate metode plačila, ki so vam na voljo. Pod vsako izbrano metodo se vam izpiše podroben opis in ko se odločite za metodo, lahko oddate naročilo z klikom na gumb ”ZAKLJUČI NAKUP” z izjemo Paypal-a. Če ste izbrali metodo paypal nadaljujete z gumbom ”NADALJUJTE NA PAYPAL” na Paypal-ovo stran kjer lahko nadaljujete z plačilom.

(4) Naročilo oddano

Ko ste izpolnili vse potrebne informacije in izbrali metodo plačila, si prebrali in sprejeli Splošne pogoje s obveznostjo plačila; ste uspešno oddali naročilo, kar pomeni,  da je vaše naročilo v čakalni vrsti. Ponujamo vam možnost, da v času dveh (2) ur, svojo naročilo prekličete. Na strani oddanega naročila, si lahko pogledate račun in vse informacije v zvezi z naročilom, dobite pa jih tudi po elektronski pošti. V primeru neposredne bančne transakcije, imate izpisano tudi številko ponudnikovega transakcijskega računa.

 

Preklic ali sprememba naročila

 

V primeru preklica/spremembe naročila v naprej določenem roku (dana možnost dveh (2) ur), lahko kupec kontaktira ponudnika preko danega telefonskega kontakta ali e-poštnega naslova in prekliče/spremeni naročilo (če je to le možno).

V primeru prekoračenega roka (dveh (2) ur), si ponudnik pridružuje vse pravice, da lahko sam oceni oz. odloča ali je preklic/sprememba možna ali ne.

 

Ponudnik prejme naročilo

 

Po preteku dveh ur od sprejema naročila, ponudnik naročilo pregleda (v roku do 72ur), preveri dobavljivost in naročilo potrdi ali zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču. Ponudnik si tudi jemlje pravico, da po potrebi za bolj tekočo transakcijo, dostavo ali iz drugih razlogov kupca osebno kontaktira ali obvesti na primeren način (preko tel. številke/e-pošte). Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti ali telefonu o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je v tej točki sklenjena.

 

Izvršitev naročila

 

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca o poslanem. V tem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

Način plačila

 

Ponudnik ponuja naslednje metode plačila:

  • Neposredno nakazilo na transakcijski račun,
  • Plačilo po povzetju,
  • Preko Paypal sistema,
  • Z kreditnimi karticami MasterCardMaestroVisaVisa Electronic, Activa CardAmerican Express in SecureCode.
  • Fizično plačilo zastopniku Bandit-wear trgovine

Ponudnik izda račun na trajnem mediju(papirju), z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi ali po predračunu na TRR. Način plačila uporabnik izbere v zadnjem koraku naročila.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, ter odposlana na kupčov e-naslov in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun/naročila).

 

Cene

 

Vse cene na ponudnikovi spletni trgovini so v € in ne vsebujejo DDV. Cene so veljavne do oddaje in plačila naročila.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko potrošnik sprejme Splošne pogoje trgovine z obveznostjo plačila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca.

Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo, seštevata se popust in promocijska koda.

 

Odstop od pogodbe

 

Potrošnik ima pravico, da odstopa od pogodbe v roku štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
V primeru vračila blaga, nosi potrošnik strošek vračila blaga, razen, če je dogovorjeno drugače.
Potrošnik je dolžan vrniti blago v roku štirinajstih (14) dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe.
Ponudnik ima pravico povrniti vsa prejeta sredstva v najkasneje (14) štirinajstih dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.

Ponudnik ima pravico zadržati vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

V primeru odstopa od pogodbe, izpolnite obrazec za odstop od pogodbe (klikni ”TUKAJ”) in ga pošljite  na e-naslov info@vinakramer.si. Nudimo vam tudi možnost, da nas pokliče na kontaktno številko, katera je objavljena na ponudnikovi strani pod kontakti in vam ga pomagamo izpolniti.

Ko se izvede postopek vračilo blaga (en (1) dan po obvestilu o odstopu od pogodbe), se pošiljki priloži fotokopijo računa z obrazcem za odstop od pogodbe (klikni ”TUKAJ”), ki vsebuje  vse potrebne podatke, da lahko podjetje izvede vračilo plačila.  Stroški, nastali v procesu vračila blaga nosi kupec sam, razen če je dogovor med kupcem in potrošnikom drugačen.

Kupec artikla ne sme uporabljati do odstopa od pogodbe! Ima pravico, da opravi pregled in preizkus prejetega izdelka samo v obsegu, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja blaga (kot bi izdelek pregledali v trgovini). Kupec  odgovarja za zmanjševanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebna za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Vsakršno preizkušanje, ki ni v prej omenjenih okvirljih, se šteje za uporabo izdelka, kar pomeni, da kupec  s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Potrošnik odgovarja za zmanjševanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebna za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kupec mora blago vrniti nepoškodovano,  v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, razen, če je blago že bilo poškodovano ali njeno število spremenjeno ko jo je kupec prejel. Potem podjetje krije stroške pošiljanja in vrne denar kupcu v najkrajšem možnem času ali ponudit možnost zamenjave blaga.

Ob prejetju pošiljke je priporočljivo pošiljko pregledat v prisotnosti dostavljača. Če opazite, da je embalaža poškodovana, imate pravico le to zavrniti. V primeru poškodovanega blaga oz. embalaže  mora biti reklamacija ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga.

Če sumite da je poškodba nastala med dostavo izdelka in jo je povzročila prevozna služba, to storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno zaembaliran v, ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki, lahko pa se s poštno enoto ki vam je izdelek dostavila dogovorite da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi ponudnik.

Ponudnik se s kupcem dogovori za ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka ali vračila kupnine. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Kupec ima ob reklamaciji možnost zamenjave blaga za isto ceno, dobropis ali vračilo denarja. Za nastale stroške, poškodbe izven pogojev poslovanja, ponudnik ne odgovarja.

 

Stvarne napake

 

37. člen

 

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

1.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3.     če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4.     če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

–       odpravi napako na blagu ali

–       vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

–       blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

–       vrne plačani znesek.

 V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

 

Spori in pritožbe

 

Pritožbe ali spore ponudnik rešuje v najkrajšem možnem času ter v obojestransko zadovoljstvo.
Vašo pritožbo nam lahko pošljete ali nas pokličete na kontaktno številko:
Tel.:  041 813 081
Email: info@vinakramer.si

Smo mnenja, da so naše stranke in sledilci na prvem mestu. Zato se trudimo vse spore, nepravilnosti in nevšečnosti odpravit takoj in vam ugodno.

V primeru spora, ki ga ni možno rešiti izven sodno, je za rešitev le-tega pristojno sodišče.

Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.

Avtorske pravice

 

Spletno mesto Vina Kramer je v lasti Vinogradinštva Kramer.  Vse pravice pridržane.

Multimedijske vsebine, ki so objavljene in deljene na spletnem mestu vinakramer.si so last Vinogradinštva Kramer, ali tretjih oseb, zato je vsakršno posredovanje vsebin iz spletnega mesta dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika vsebine